آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:

طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره وبلاگ

سلام...از دانلود تا مطلب همه چیز آزاده

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 28 صفحه بعد

لينك دوستان
» قالب وبلاگ

» فال حافظ

» قالب های نازترین

» جوک و اس ام اس

» جدید ترین سایت عکس

» زیباترین سایت ایرانی

» نازترین عکسهای ایرانی

» بهترین سرویس وبلاگ دهی

Farixfa
دنیای مطالب طلایی و جالب روز
بیا تو حال وحول
اطلاعات عمومی
تک ستاره ی آسمان
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جالب نیوز و آدرس jalebnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.چیز باحالیه نه؟قربون قد و بالای کیفیت...!!!





آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» دانلود فونت

سلام امروز چندتا فونت خارجی براتون امده کردم  خدا کنه از این مطلب خوشتون بیاد و اشاره گر موس بیاد رو نظر و شما هم اونو بزنین وفقط بنویسید خوب

 


» سوتی های فجیع موزیک ویدئو ی وقت رفتن یاس حتما امتحان کنید

سلام اینارو من خیلی وقته فهمیدم ولی تازه الان هوس کردم بذارم توروخدا انجام بدین...گو تو ادامه مطلب 


ادامه مطلب ...
نويسنده : حسام | تاريخ : سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:سوتی های یاس,یاس,موزیک ویدئوی وقت رفتن,سوتی های موزیک ویدئوی وقت رفتن یاس,, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |
» شباهت زیاد یاس به امینم(تقلید یاس از امینم+عکس)

سلام در این پست می خوام تقلیدایی که یاس از امینم کرده رو براتون با تصویر شرح بدم خیلی باحاله بخونین به حرف من میرسین مخصوصا آقا یاسر تو این آهنگ و موزیک ویدئوی آخرش که دیگه ترکونده تو تقلید عکس زیرو که دیدید برای خوندن مطلب به ادامه مطلب برین! 

a3968_both_of_them.jpg


» ازدواج دو مجری همجنسگرایه شبکه ی من و تو

سلام در این پست مطلب خیلی خیلی داغی گذاشتم همراه با سند که از یکی از سایتایه رفیق گرفتم امیدوارم شما هم راضی باشید ولی قبلش بگم لطفا به من فحش ندید بابت این خبر بنده فقط واسطه ام و دوما اگه می خواین بگین زندگیه هر فرد به خودش ربط داره باید بگم بله ولی نه در صورتی که فرد مشهور باشه و ممکنه همین زندگیه شخصیش رویه زندگیه شخصیه بقیه هم تاثیر داشته باشه...حالا هر چی می خواین نظر بدید البته اگه بدید!!! 


» دانلود موزیک ویدئوی جدید یاس به نام فریاد با بهترین کیفیت!

سلام موزیک ویدئوی جدید و زیبای یاس رو برای شما در این پست با بهترین کیفت گذاشته ام حالا جدا از این که حدودا بیشترشو از امینم تقلید کرده ولی بازم قشنگه...دانلود کنین ضرر نداره!!ولی اگه حجم دانلودتون زیاده 

c88_yasss.jpg


» دانلود یکی از آهنگ های قشنگ آلبوم جدید محسن چاوشی به نام غلط کردم

سلام من دانلود کل آلبومو نمیذارم چون بالاخره....آره اینطوریه...ولی یه آ]نگشو میذارم ببینین آگه خوشتون اومد دانلود کنین اگه هم نخواستین که هیچی!!!! اسم آهنگ هم غلط کردمه...من نه ها..محسن چاوشی غلط کرده مثه این که ...حالا برین بگوشین

a888_ipad_videogames.jpg


» دانلود آهنگ جدید یاس به نام فریاد

سلام....اول بگم اومدیم با یه مطلب باحال دوم بگم...بابا این یارو تو این گرونی چه  پولی داره هااااا!!!!!!آی پد میگیره؟بابا خدا یه پولی به ما بده..بی خیال برین دانلود کنین حال کنین و مارا دعا کنین...به جای نظر دادن این کار رو که می تونین بکنین؟ 

a6882_Yas_Faryad.bmp


» بیشترین لایک های فیسبوک مطعلق به کدام صفحه هاست؟

 سلام در این پست برای شما یه چیزی گذاشتم که شاید همتون بخواین بدونین....به نظرتون بیشترین لایک های فیسبوک مال چه صفحه هایی هست....خوب ادامه مطلب رو بزنین تا ببینید!!!!فقط بگم بیشترین لایک 203 میلیونه


» دانلود فونت فتوشاپ

 سلام من امروز یک مطلب با حال گذاشتم دانلود کنین من به خاطره این مطلب 5 دقیقه وقتم و هدر دادم فهمیدین  پس دانلود کنین راستی فونتش انگلیسی.


» همه ی فیلم های بارش شهاب سنگ در روسیه+یک فیلم از برخورد شهاب سنگ با ساختمان

 سلام واقعا متاسفم از وقفه هایی که میشه بد جور کار دارم....ولی اومدم با یه پست بترکونمو برم....مجموعه فیلم های بارش شهاب سنگ در روسیه رو گذاشتم که یعنی هر جا دیگه بگردین از این بیشتر نیست....تازه یه فیلم دیگه گذاشتم که دقیقا لحظه ی برخورد شهاب سنگو نشون میده...بله دقیقا لحظه ی برخورد شهاب سنگ!!!!و این است جالب نیوز با ایده هایی نو!!!برین دانلود کنین دیگه وایسادن منو نگا میکنن!


» ثروتمند ترین مردان سال 2012...(یه نگاه بندازین....فقط قبلش فکتونو سفت بچسبین که نیوفته)

 سلام در این پست ثروتمند ترین مردان و زنان سال 2012 رو گذاشتم. منظورم اینه که گفتم کین....این بیل گیتس که ماشاالله داره میترکونه....خو بیخیال برین پایینم بخونین یه خلاصه ای هست تا شاید رقبت پیدا منید مطلب و ببینید!!!

ثروت و ثروتمند شدن یکی از آرزوهایی است که تقریبا میان تمام انسان ها مشترک است و همه آدم ها در سراسر دنیا با هر اعتقاد و باوری دلشان ثروت می خواهد و پول زیاد.

در این میان یکی از گروه هایی که می توانند به این آرزو برسند، ایده پردازان و صاحبان ایده های نو هستند. کسانی که با دادن یک ایده نو کسب و کاری راه می اندازند و در ادامه راه هم می توانند به درستی آن را مدیریت کنند.

در ایمیل پیش رو شما را با 10 نفر از ثروتمند ترین زنان و مردان آمریکایی آشنا می کنیم. این افراد را مجله معتبر فوربس به عنوان ثروتمندترین ها معرفی کرده است.

اعضای خانواده والتون که میراث داران ثروت میلیاردی سم والتون، بنیانگذار فروشگاه های زنجیره ای وال مارت هستند، در این فهرست بیشترین سهم را دارند.


» یک کلیپ حدودا خیلی خنده دار

سلام حسامم .... در این پست بعد مدت ها که نبودم یه مطلب گذاشتم مامان....!!!یه کلیپه خیلی خنده دار که نه یکم درجش پایین تره مثلا از 15 صحنه ای که داره 9 تاش خنده داره ولی به این 9 تا که میرسی از خنده روده بر میشی و می خوای دوباره بذاری...اگه دوس دارین تو زندگی شاد باشین یا غمگینین میخواین شاد بشین دکتر حسام توصیه میکنه اینو از دست ندین

 

 

 

  عکس ندارم بذارم...خوب چی بذارم؟

 

فکر کنید عکس خنده داره

 


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 28 صفحه بعد

» عناوين آخرين مطالب